Torsdag hela dagen...

Så i morgon är det fredag...sen lördag...DÅ FLYTTAR JAG!!!!!!
Jag packar ner...åker till Svarbäcken och packar upp...ett ekorrhjul...men snart är det klart!
Tack & lov!
Är faktiskt jättenervös inför allt...men det kommer väl att gå bra,hoppas jag..är mest nervös för att det ska hända en massa tok...att sängarna åker av släpet..eller nått..Ska ju försöka få isär allt, sen att få ihop allt ordentligt igen..hatthyllan som ska skruvas ner och lampor som också ska tas ner...ingen uppgift jag känner mig säker på, så förmodlingen är det därför jag inte ser fram emot det...(typiskt kvinnligt kanske?)

Det blir nog en tur till IKEA på lördagen också, ska nog köpa mig en ny soffa på avbetalning..

Fast jag ska nog köpa en svart..tror jag...
Beslutsångestensdrottning= JAG

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: