När kommer vårvärmen?

Burrrr...vad kallt det är ute....I morse var det -5° Burrr...en gång till!!
Tog precis en snabbpromenad ner på stan, och höll allvarligt på att frysa ihjäl....burrr...
Men nu sitter jag inne i min varma och sköna lägenhet och har "Vänner" på i bakgrunden och kollar in lite sidor på internet..

Har precis lyckats återställa den här sidan, så man kan skriva kommentarer igen! (ni får gärna tro att jag kan sånt själv!!) Jag har ju till och med fixat så ALLA inlägg syns igen!! (kunde ju det själv också..!!) Är ju helt självlärd när det gäller datorer och internet, så är rätt stolt, när jag lyckas! =)

Nej, nu ska jag krypa ner i min fina soffa under en av mina fina filtar och mysa lite!

Kram!

Postat av: Ann-Louise

Ja, visst är det kalllllt!!! Fryser in i märg och ben och vill bara krypa ner i soffan under en varm filt. Dricker lite te, brukar hjälpa men nu tycker jag att det måste bli lite varmare! Verkar bli det till helgen så jag antar att det bara är att hålla ut....



Du, vad tråkigt för Johan...speciellt om han som du skrev, KAN köra! Var det fickparkering han rykte på eller?



Ser att du skriver om att sluta på jobbet ibland... har du typ sagt upp dig eller är det mera som en längtan att kanske göra det?



Vad duktig du varit som röjt förråd och städat ur lägenheten på Himmelsvägen! För att inte tala om själva flytten! Glöm inte att nu ta lite extra hand om dig själv så du får ladda batterierna igen =)

Har läst din blogg men det har inte gått att kommentera, såg att du fixat det nu =)



Sköt om dig!

Kramar!!



Datum: 2009-04-21 kl. 19:37:51
Postat av: Ann-Louise

Ja, visst är det kalllllt!!! Fryser in i märg och ben och vill bara krypa ner i soffan under en varm filt. Dricker lite te, brukar hjälpa men nu tycker jag att det måste bli lite varmare! Verkar bli det till helgen så jag antar att det bara är att hålla ut....



Du, vad tråkigt för Johan...speciellt om han som du skrev, KAN köra! Var det fickparkering han rykte på eller?



Ser att du skriver om att sluta på jobbet ibland... har du typ sagt upp dig eller är det mera som en längtan att kanske göra det?



Vad duktig du varit som röjt förråd och städat ur lägenheten på Himmelsvägen! För att inte tala om själva flytten! Glöm inte att nu ta lite extra hand om dig själv så du får ladda batterierna igen =)

Har läst din blogg men det har inte gått att kommentera, såg att du fixat det nu =)



Sköt om dig!

Kramar!!



Datum: 2009-04-21 kl. 19:39:05
Postat av: Ann-Louise

Oj, jag råkade visst trycka två gånger så det blev dubbelt av allt....sorry...

Datum: 2009-04-21 kl. 19:40:46
Postat av: Ehlin

Ja, jag trodde de va jag som va dum som inte fattade hur man skulle göra för att kommentera.. ha ha ha, så fel man kan ha ibland!!!! :P

Datum: 2009-04-21 kl. 11:22:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: