Jobb & livet rullar på

Första dagen avklarad..och även om det glöms lite här & där i min hjärna, så är det ju som om jag/vi jobbade igår.. Samma rutiner,liksom...skönt, men lite långrandigt!
En kom idag och frågade om det var sant, att jag skulle sluta på jobbet...kan ju ta det som ett tecken, faktiskt! Även om jag tycker jättemycket om alla arbetskamrater, eleverna och en del lärare ;-) så är det nog dags, för något nytt...men en sak i taget..nu ska jag njuta av det nya boendet och allt som det innebär!

Idag tog jag mig i kragen och åkte till Kraftkällan efter jobbet! Faktiskt första gången den här månaden..hrmf.. men bättre en gång än ingen gång..men jag lovar att det ska bli bättring! Nu har jag börjat med morgonprommisarna igen, och det är jätteskönt, även om jag ofta kommer "av" mig i mitt powerwalk, för det är ju fina hus här i Svartbäcken och kolla på!! Men det blir ju en vana snart att se dom!!
Tog en promenad ner på stan efter jobb och träning idag också, så det har blivit mycket motion idag! (Köpte ett nytt duschdraperi!)

Såg två kändisar på stan..Robert Aschberg & Gert Fylking! =)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: