Vill ni veta en hemlis?

????????????????????

Ehlin & Alfonso väntar barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!


Shit pommesfrittes...jag ska bli mormor...... =))))

Tänk om jag själv skulle vilja ha fler barn?
Hur coolt skulle det vara?
Och Johan & IsaDora?
Dom kanske också vill ha barn nästa år??
Oj,oj,oj....

Förändring på förändrig...snart går jag väl upp i spinn av allt som händer i livet...

Kan berätta att min mamma kom hem från Ackis idag, och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för henne, att hon ska slippa smärtan och kunna börja leva ett så normalt liv som möjligt, trots steloperationen!

Postat av: milijana

Wow grattis mormor. Grattis Ehlin och Alfonso¨. Nu blev jag jätte glad. Kära nån. Det känns ungefär som när jag fick veta att jag kommer att vara faster ;) I alla fall är jag riktig glad för er.

Kramar till den bästa bossen i världen.

Millan

Datum: 2008-11-19 kl. 20:37:12
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com
Postat av: Ehlin

Men mamma!! Ha ha ha ha Grattis!!! du e rolig du, Älskar dej Mormor!!! :P

Datum: 2008-11-19 kl. 20:41:06
Postat av: Anonym

Wow grattis mormor. Grattis Ehlin och Alfonso¨. Nu blev jag jätte glad. Kära nån. Det känns ungefär som när jag fick veta att jag kommer att vara faster ;) I alla fall är jag riktig glad för er.

Kramar till den bästa bossen i världen.

Millan

Datum: 2008-11-19 kl. 20:42:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: