Höstlovet

Vilken vecka det har varit....

Jobb i två dagar, full fart med kaffe till 400 lärare två gånger om dagen..

Sen värsta chocken när jag kommer hem på kvällen och ska bege mig upp till Dalarna och upptäcker att NÅGON J-IDIOT stulit mina vinterdäck....
Dom som jag köpte nya förra året....ÅHHHH...man kan bli galen för mindre...

Åkte iallafall, Tobias och jag, norrut, till Smedjebacken, sent på tisdagkvällen till min underbara syster och hennes familj!
Jag hade absolut inte överlevt allt jag har varit med om, om jag inte har haft min syster som hjälp mig så oerhört mycket.. Jag är henne och C evigt tacksam för ALLT!! Att bara orka lyssna på mig är hedersamt nog!
TACK ÄLSKADE SYSTERYSTER!! 
Nu sitter det NYA vinterdäck på min bil och jag sitter och skriver den här bloggen på en helt NY DATOR!!!

Har även varit tvåbarnsmamma i hela 19 år...Johan har fyllt 19 år-GRATTIS ÄLSKADE JOHAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!

Minstingen Albin har blivit 3 år, så honom firade vi i lördags! (Älskar dig också Helena & co!!)

Det var ju allhelgonahelgen, så jag och Tobias var till Tommys grav och tände ljus och la dit en krans.
Jag undrar när mina barn ska förlika sig med att deras pappa dog så ung...om dom nu någonsin kommer att göra det...
Tobias blev ledsen, och jag förstår honom...det är så sorgligt att han aldrig fick lära känna sin pappa!! =/

Vinter blev det i Dalarna också (inte här i Uppsala!)


Så nu är det nya tag som gäller fram till jul..och det är ju bara 7 veckor kvar tills det är jullov, så håll i hatten, för fort går det!!

Kram alla!

Postat av: Ulrika

TACK för att du lyssnar på mig och mitt eviga ältande! Älskar dig, min UNDERBARA storasyster och hela din familj! Kram/Ulrika

Datum: 2008-11-02 kl. 11:41:09
Postat av: carola

Jag är också sååå tacksam till Gud och dina systrar och allehopa att de tar hand om och välsignar dej när det behövs.Mitt hjärta gör ont när du har det jobbigt.

Ohh vilken UNDERBAR bild. Den syntes inte så bra i mms:et du skickade mej.

kramar, Carola

Datum: 2008-11-02 kl. 16:21:44
URL: http://carolaoriginaletalltsa.blogg.se/
Postat av: milijana

Oh fantastisk bild. Älskar den och älskar dig me, min underbara bossen ;)

Kram från Millan

Datum: 2008-11-02 kl. 17:07:02
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: