Ljuvliga Juni och underbara barn!

Äntligen SOMMARLOV!!

Vilket underbart sommarväder vi har haft dom senaste dagarna, har inte kunnat önska mig bättre start på min ledighet!
Har inte helt 'landat' än efter dom hektiska veckorna i slutet på terminen, det tar säkert några dagar till innan sinnet och kroppen lugnat ner sig och kommer till ro.

Vet fortfarande inte hur sommarplaneringen ser ut, utan får ta en dag i taget.

På onsdag ska jag iallafall ta mig till Akademiska på den uppskjutna Mammografiundersökningen..
Sen på torsdag planerar jag att ta mig till Täby på en begravning av min pappas moster som dog i maj, hon var 95 år gammal och hade nog levt klart sitt liv, det positiva med det är väl att få träffa mina kusiner, som jag inte träffat på hundra år, och även min faster och farbror som jag inte heller har träffat på minst tvåhundra år. ;-)

Måste bara få visa den helt underbara morsdagspresenten som jag fick av mina underbara barn!
Hur cool är inte den här, hur bra som helst!      I love it!

Jag säger bara -Tack Ehlin, Johan och Tobias och HEJA SVERIGE!!!!


Risken är väl att jag får gömma undan den, för annars så kommer mina underbara barn att 'låna' den!

Nu ska jag passa på att njuta av solen och ledigheten, man vet aldrig hur länge det varar, Carpe Diem alltså!

Kram alla!

Postat av: Tobias

Hehe jaa, göm den väl ;)

Datum: 2008-06-09 kl. 20:01:17
Postat av: Bästa sorten

Surfade in - Blessings!

/Bästa sorten

Datum: 2008-06-09 kl. 16:32:55
URL: http://bastasorten.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: