Mammografi svar

Igår kom beskedet som jag har väntat på i tre veckor, mina 'perfekta bröst' innehåller, tack och lov, ingen cancer!
Inte för att jag har oroat mig så mycket, men funderar gör man ju. Min farmor dog i bröstcancer, så henne har jag alrdrig träffat (hon dog 1953). Men tack svenska sjukvården för att man erbjuds den här hjälpen!

Är precis hemkommen från en snabbvisit i Dalarna, har firat min systeryster som fyller år i morgon, men har glädjen att få åka till sin fantastiska lägenhet i Spanien. "Men jag är int´ bitter.." =)

Har varit till Leksand två dagar på raken och kollat på Sveriges näste supermålvakt!



Han kommer att bli så STOR i hockey, jag lovar! Och jag är en superstolt moster!

Coolt att komma tillbaka till Leksand efter så många år, men det skönaste är att jag absolut inte längtar tillbaka, utan är nöjd att ha bott där i tre år.
Uppsökte en gammal kärlek, fast jag blev så nervös att jag inte vågade 'ge mig till känna' utan jag smet ut därifrån utan att säga -Hej! Gick tillbaka dit idag, för att ta mod till mig, men då var han inte där! (typiskt eller bara tur!)
Fegis vet jag att jag är redan...

Kram allesammans!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: