Gamla minnen...

Jag skrev ju i mitt förra inlägg om resan till Leksand, att jag letade rätt på min "gamla" pojkvän (fästman till och med!) fast jag bangade och vågade inte 'ge mig till känna'..

Nu har jag gjort det....

Fattar inte att jag vågade, men nu är det gjort!

Har haft en fantastisk resa tillbaka, både till Leksand en gång till, och till min ungdom!
Nu för tiden finns det ju mobiltelefoner, så min tumme är alldeles öm av allt textskrivande sms'er. Har kännt mig som en riktig "fjortis" varje gång min mobil plingat till och ett sms (som nu är uppe i mer än 100 sms) har kommit ifrån honom!

Och vilka konstiga saker man gör när man är ung (och ibland dum), men, vad vi har skrattat och skämts av alla galma kort, hur vi såg ut, vad vi höll på med, på den tiden!
Vi var inte tillsammans så länge, lite mer än 1 1/2 år blev det, 'tillbaka på det glada 80-talet'. Och nu alltså 25 år senare så har vi träffats igen!! 25 år äldre,klokare(?) och med helt skilda livserfarenheter men ändå någonting gemensamt.

Så om jag nu har vågat att ta steget att ta kontakt med det "gamla" i mitt liv, så hoppas jag att jag kommer våga ta kontakt med det NYA i mitt liv också.(hoppas det iallafall!)

Innan jag åkte till Leksand så var jag barnvakt åt mina underbara syskonbarn i Falun

Isabella, Madelene och Albin tre fantastisk ungar!


Kram allihopa som läser!

Postat av: Anonym

inte så klokare...;) kul att du hade dt bra!

Datum: 2008-07-19 kl. 09:56:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: