Härlig jul & snart är det 2009...

Ja, så är nu julen över....IGEN....
Tack alla som har gjort att det blev en helt fantastisk julhelg!! Trots att jag var lite ledsen över att Johan inte var med..!


Fick många julklappar faktiskt...hihi..hur gammal man än blir så är det alltid lika roligt (& pinsamt) att öppna paket!

Mamma Mia filmen & Cd´n!
Presentkort på Make Up Store!
Björn Borg trosa!
Parfym (mmm...luktar fantastiskt!)!
m.m

Fast den present som jag blev mest rörd över var faktiskt den som min pappa gav mig och mina systrar...
Alla diabilder som finns på oss har pappa suttit och scannat in...över 700st! Och nu har vi fått dom!
Plus att jag fick bilder som pappa hade innan jag föddes!! HUR KUL SOM HELST!

Tack pappa!


En liten Kattis 1968!

Och snart är det nyårsafton och den pressen...
Vart ska man vara och hur ska man fira vad ska man ha på sig och vad ska man äta?
 
Jag hoppas verkligen att 2009 blir bättre än vad 2008 har varit för fy vilket jobbigt år det har varit...
Men det verkar som om jag kommer igenom det också, som med allt annat skit man varit med om!

Kram allesammans och vi hörs snart igen!


Postat av: Ulrika

Vilka härliga juldagar vi haft!!! Saknar er allihop; Crusses tassar på parketten, våra långprommisar och framför allt det trevliga sällskapet! Riktigt lyckat! Älskar dig<3 /Kram U

Datum: 2008-12-28 kl. 20:07:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: