"Dejt" med Peter =)!!



I morgon bär det av till Dalarna igen!!

Min systeryster har alltid varit förtjust i Peter, så medan jag nöjer mig med att dejta honom, så ska hon spoona med honom...hihi..=) (hennes man tror att det är han som ska göra det istället, men det tror inte vi!!)
Lillasysteryster, hon åker hem på kvällen...

Men det ska bli fantastiskt roligt att få träffas, bara vi systrar, och för en gång skull inte ha några barn med oss, ingen mamma som är sjuk att hjälpa, utan bara få mysa och ha det trevligt vi tre!

På lördagen följer jag med upp till ödemarken
-Furudal...hugaligen..nästet av min syndiga ungdom, brukar jag kalla det stället =/... hihi... men det ska bli trevligt att komma tillbaka dit!
Kanske vågar mig ännu längre norrut till Dalfors.. där jag lovar att mer tok hände än i Furudal!!
Återkommer efter helgen och berättar vad jag gjort (inte i min ungdom, men i helgen!!)

Trevlig andra advent alla!
Kramis





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: