Tillbaka till verkligheten

Tiden går som bekant fasligt fort, så nu har påsklovet redan tagit slut och arbetet har varit igång i ett par dagar.
Har haft ett skönt lov, inte gjort så mycket mer än det jag redan skrivit om.Jo, i fredags åkte jag till Stockholm och hälsade på Ehlin på hennes nya jobb, som ligger vid Gullmarsplan.Det var kul att jag hittade dit och att hon verkar ha fått en fantastisk bra arbetsplats. Grattis Ehlin en gång till!

Har varit helt ensam i ett par dagar nu, det är skönt ett tag, men jag tror inte människan är skapad till att vara helt ensam, inte jag iallafall, börjar prata med mig själv, speciellt när inte ens katterna svarar på tilltal..=)

Ska bli kul nästa vecka när Johan och IsaDora kommer tillbaka och få höra allt kul som dom har varit med om!! Även om jag inte tror att Johan längtar hem så mycket, så längtar jag efter honom!



Skönt är det iallafall att våren har kommit tillbaka! Började misströsta ett tag, när jag trodde att vintern skulle komma, för har det inte varit vinter på hela vintern, så behöver det ju inte komma NU iallafall!!

Men som jag skrev i början, tiden går med en rasande fart, så det står inte på förrän det har blivit sommarlov och funderingarna kring vad man ska göra på sommaren är mitt beskymmer.
Hoppas att min ekonomi har blivit bättre till sommaren (gärna nu ioförsig..) så det kan bli lite resor både här hemma och kanske till Spanien. Ja, drömma kan jag alltid göra!

Så alla vänner och bekanta, så hörs vi när jag kommer på något mer att skriva om!

Ha det bra alla!
Kram

Postat av: Carola

Hej min guru, bästa vän och boss. Alltid lika roligt att se dej också! Fast som lilla morrhoppan dotter snart 16 sa..: Vaddå.. ni hittar ju varandra här ute stup i kvarten!?

Ang. viktminskning och sms och blogg och allt. Jag gläder mej storligen över dina nya tider. Kraaaaam.

Datum: 2008-04-01 kl. 11:55:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: