Tack och tankspridd

Jag får skylla på att jag jobbade två stycken 24 timmarspass och ett 27 timmarspass förra veckan, för att jag är lite trött och tankspridd, men jag tror nog att vem som helst hade varit det, som jobbat så mycket!?
Men jag har ju glömt att tacka er alla som gjorde att jag idag kunde gå iväg och styla mig!
SÅ tack Ulrika, Conny, Fredrik, Jennie, Emilia, Helena, Anders, Isabella, Madelene, Albin och mamma!!
Tack också till Helena och Madelene som hjälpte mig med Alice i helgen!
Jag älskar er alla och är så tacksam och glad att jag har er alla i mitt liv!


Postat av: Anonym

Såå liite såå! Tack ska du ha (vi kan hålla på så här i evigheter :)) för att vi fick hjälpa till och för att DU finns i våra liv! Älskar dig söstra mi! Kramar

Datum: 2011-03-28 kl. 19:51:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: