Solen skiner

..och då syns dammet och dom skitiga fönstren..
Men det struntar jag i, iallafall idag! Det är ändå för kallt för att putsa fönstren, så dom får vara smutsiga ett tag till! Det ger lite hopp om att det är vår på gång, när solen skiner, även om kylan har bitit sig fast.

 

Jag håller fortfarande på att funderar på semestern.
Hur ska man göra?
Vad ska man göra?
När ska man vara ledig?
Jag kollar just nu på blocket.se för att se om man kan hyra en stuga i sommar.
Det vore väl nått, för en gammal gumma som mig.. Eller?
Dom enda kraven jag kommer att ha, är att det ska vara nära till något vatten och att jag kan ha Alice med mig, sen om det är utedass eller inte, det struntar jag i.
Någon, som vet om en trevlig stuga som kan hyras/lånas i sommar?
Hör av er!
Hoppas att n i alla får en bra onsdag, mitt i veckan dag!
Var rädda om varandra och ta hand om er! Livet är inte lätt att leva, så hjälp någon!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: