Min favoritfilm

Oj, vad svårt.
Jag är egentligen ingen film-människa, alltså, jag går väldigt sällan och hyr eller köper en en film, men ibland så slår jag till.
Jag går ibland på bio, men det händer inte heller så ofta.
Det finns många filmer som jag skulle vilja se, men så vet jag inte vem jag ska fråga, om att gå på bio, så då blir det inget alls..
Såå typiskt mig!
Men den filmen som jag tror att jag har sett flest gånger (utan att somna!) är nog Dirty Dancing.
Så den måste räknas som en av favoriterna..
Sen måste jag säga att Love Actually tillhör min favoritfilm också.
Och tillslut..
Att se en Disneyfilm är aldrig fel!
Just nu skulle jag väldigt gärna vilja se Lejonkungen igen..
Det var riktigt länge sen jag såg den!
Den första filmen som jag minns att jag såg på bio för hundra år sedan var Rännstensungar med Cornelis
Vreeswijk, men jag tror nog att jag gått på bio innan dess, men när den här kom på bio var jag 6 år, och jag minns den väl.
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: