I min handväska

Och återigen, måste jag få använda uttrycket:
Ni som känner mig vet, vad jag tycker om handväskor!
Dvs:
INTE
Jag gillar verkligen inte handväskor..
Inte så att jag tycker att dom är fula, eller så.. (har en från Esprit, just nu!)
Men jag blir smått galen när man te.x lagt ner mobiltelefonen och den ringer..
Och hittar man den, innan det slutat ringa? Neeej!
Allt kan försvinna i en handväska.. Fast man vet att saken ligger i väskan, så är det omöjligt att snabbt hitta det man söker!
Eller? Är det bara jag?
Fast om någon skulle komma hem till mig med en ny väska från Maria Montazami collection, skulle jag inte säga nej! Bara för att.. =)
Jag gillar att ha plånboken, mobilen, nycklar och det jag behöver (typ, hundbajspåsar..) i fickorna, på jackan..
Där hittar man sakerna snabbt! Och jag hör när mobilen piper eller ringer!
Så det jag har i min vita väska är bland annat: Jobbnycklar, min almanacka, lypsyl, ipren, mobil laddaren, nagelfil och lite smått och gott, som hamnat på botten av väskan!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: