Det här får mig att må bättre

Och vad passar inte bättre än KÄRLEK, en dag som denna?
Det kan väl få vem som helst att må bättre!
Har ju ingen "kärlek" i mitt liv, men kärleken från mina nära och kära och mina vänner, gör att livet blir lättare..
Och vad vore livet utan kärlek?
(Den här bilden tog jag i bubblan.. det är en matta som C har knutit.. Man tager vad man haver!)
Ha en bra alla ♥ dag!
Kram!

Postat av: IsaDora

Glad alla hjärtans dag!! ♥ Jag trodde det var en hjärtformat tårta med MASSA strössel på! Haha :)

Datum: 2011-02-14 kl. 15:41:24
URL: http://isadorawillind.blogspot.com
Postat av: carola

Först var jag sååå svartsjuk och avis att "alla" fick detta märkliga mms utom jag men sen sent på em när jag äntligen fick mitt blev jag nöjd. Vi undrade mycket vad bilden föreställde men jag gissade faktiskt på en badrumsmatta i bubblan =)

Kram, goding

Datum: 2011-02-14 kl. 08:12:38
URL: http://strukturlycka.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: