Det här får mig att gråta

....
Hur ärlig vill ni att jag ska vara?
Just nu gråter jag för att jag inte minns när jag skrattade sist..
Gråter väldigt ofta, men inte "offentligt"..
Jag visar sällan att jag egentligen är ledsen, jag pratar sällan med någon och berättar att jag är ledsen..
För vem kan förklara när det gör ont på insidan?
Jaa, nu har jag varit riktigt ärlig..

 

En film, kan få mig att gråta, eller ett tv-program..

När mitt favoritprogram "Så mycket bättre" gick på tv, grät jag när September sjöng "Teddybjörnen Fredriksson"..

Jösses..

Att gråta kan vara skönt, men det löser inte problemen, men om man håller tårarna inne, så blir det som gör ont på insidan ännu värre. Det har jag lärt mig.

Ska jag verkligen publicera det här inlägget?

Okej då!

Kram!


Postat av: Helena

Åh vill krama dig nu! Kom hit ;-)

Älskar dig söstra mi!

Datum: 2011-02-15 kl. 17:58:21
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: