Hem och vända

Börjar ju inte jobba förrän klockan 12.15 i morgon, men det känns skönt att få komma hem och sova i sin egen säng (finns det nått skönare?)
Har haft ett bra jobbpass, lite långt blir det ju, med 24 timmar, men det har gått bra som sagt!
Ska bli spännande att se vad lönen blir, när det "bara" är månadslön (+OB också förstås!) Inte för att låta negativ, men ALLT är bättre än den lönen jag fick på LO!!
Har inga planer för resten av lördagen, den som lever får se...
Förmodligen blir det soffläge tillsammans med Alice..
Om inget annat händer!?
Grattis till Alfonso (& Ehlin) och Johan (& IsaDora) som köpt superduperfina och NYA bilar! (Är liiiite avis, faktiskt! Men mest glad förstås!) Själv åker jag ju fortfarande runt i Volvon från -90.. Utan servo (finns visst, påstår Leffe..men den märks inte för att bilen har krockat...!) Ja,ja.. sluta låt bitter nu Kattis..
Ha en bra lördagkväll alla!
Kram!

Postat av: IsaDora

Ojoj man får tacka för gratulationen! ;) Haha jag glömmer hela tiden bort att vi har köpt en ny bil.. Inte riktigt vänjt mig än vid tanken :)

Datum: 2010-09-25 kl. 17:00:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: