Håll tummarna

Och be era böner, för att klockan 10.00 så ska min bil besiktigas!
Jag är egentligen inte så orolig, men man vet ju aldrig..
Det är ju tur att dom finns, gubbarna och tjejerna på det där stället..Men man känner sig så liten och ungefär som när man ska till tandläkaren.. man vet aldrig vad slutnotan blir på.. Så jag hoppas att det inte är nått på bilen som dom ska anmärka på!! Tänkte ta med mig Alice, så hon får ta uppmärksamheten från ev. fel!
Så håll era tummar!

Igår var jag på kalas för en pigg 80 åring! Så fräsh och pigg som hon är, så vill jag också vara när jag blir äldre! Hon är otrolig, hon jobbar fortfarande (sömmerska) cyklar runt i hela Uppsala, och är klar i huvudet! Kul också att träffa sin tremänningar, som man sällan (aldrig) träffar!


Fantastiskt god mat och trevligt var det!
Grattis Solan på födelsedagen!

Ha en bra onsdag allihopa!

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: