Uppdatering

När man har främmande, så har man inte riktigt tid att blogga. Tur för er kanske, att slippa läsa allt..
Men nu har jag lämnat Barbro vidare till nästa ställe, hon ska på konferens på nått hotell här i Uppsala, så nu har jag precis varit där med henne! Innan dess hann vi med en tur till Fullerö!
(bilden är lånad från deras hemsida)
Igår var det avslutning på Valpkursen, och för en gång skull var det riktigt trevligt... Jag har ju anmält mig till fortsättningskursen, men vete sjutton om jag ska fortsätta.. Det hade varit bra att lära sig (& Alice) att gå fot.. Men det finns kanske någon annan som kan lära mig (oss) det?? Till en billigare summa, dessutom?!
Efter kursen, gick vi till Vaksalatorg och tittade på marknaden!
Trevligt och mysigt!
Köpte en Gustafskorv, och fick en jättefin halsduk av Barbro! Tack!
Fick mina fönster putsade i köket!! Tusen TACK Barbro!! ♥
På kvällen blev det tv-tittande med en ostbricka och gott att dricka!
Vi har gått så mycket så idag har jag ont i benen!!
Jahaja, nu har ni fått er en uppdatering, vare sig ni ville eller inte ;-)
Ha en bra dag!
Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: