Lite funderingar

Jo, så här funderar jag:
Alla som känner mig, vet att jag lyckats att gå ner i vikt tack vare mina tidiga morgonpromenader..En fantastisk vana som jag skapade mig för ett par år sedan, och som jag sen har fortsatt med.(hrmf..) Jag började även att träna mina muskler och kondition på gymmet (Kraftkällan). Det är en fantastisk vana och hur underbart som helst..
Fast vad är det som händer i ens huvud när man börjar att diskutera med sig själv...??
-Ska jag, eller ska jag inte?? Jag såg att min älskade systeryster Helena hade samma dilemma..

Då är min funderingar...
 -Vem är det som svarar?
-Varför frågar jag mig själv, ska jag ta en power walk eller ska jag stanna inne?
-Ska jag åka till gymmet, eller ska jag ta det en annan dag?


Jaa, svara på det om ni kan...

Nu har jag haft en mogen pratstund med mig själv...
Nu går jag ut på min Power walk!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: