Klart för idag..

Såå..nu har jag jobbat klart mitt 24 timmarspass...skönt att få komma hem igen, det blir lite långtråkigt att hela tiden försöka att hitta på nått, med en som helst bara sitter still i soffan..Men jag har haft ett bra jobbpass!
Nu har jag 6 arbetsdagar kvar, innan jag blir ledig i några dagar. Hälften gjord och hälften kvar!
 
Jag klagar inte..ser fram emot dubbla lönekuvert i slutet på april! Och i maj ska jag nog jobba ÄNNU mer, då även hos min "gamla" brukare!

Jag hoppas bara att mitt "ordinarie jobb" inte blir lidande....men som jag sagt förut..det är nog bra att dom på ett lindrigt sätt vänjer sig av med att jag inte finns där.. Även om jag vet att dom klarar sig galant utan mig!

Nu ska jag njuta av en grå och trist söndagseftermiddag i min egen sköna soffa i mina mjukisbyxor och kolla på vilka kanaler jag vill!!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: