Jobbat klart

Och nu är jag ledig fram till midsommarafton!! Tjoho!!

Tobbe har varit hemma med Alice, och han gick precis iväg för att gymma...och han är alldeles slut...Hihi!!
Det är tufft att ha en valp, kan jag meddela! Inte för att jag trott nått annat, men Tobbe var nog inte beredd på allt jobb! Och han har varit jättedukitg!
Jag köpte med mig lite nya leksaker som hon nu har busat med..och nu somnade hon precis nedanför mina fötter! Hur mysigt är inte det, så säg?

Ni som känner mig, vet hur jag har det här hemma..vill inte på nått sätt kalla mig pedant, för det är jag inte, men jag tycker om att ha det rent och fint, runt omkring mig...och det är det minsta jag har just nu...
Inga mattor...massor med tidningar lite här o där..och skräpigt som bara den...Suck...

Ha en fortsatt bra tisdag allihopa!

Kram!

Postat av: IsaDora

Hon är ju så fin! Det är konstigt egentligen... jag har ju bara träffat henne en gång och ändå så tycker jag så mycket om henne! Tänk er som är med henne jämt! :)



Vill också ha en liten voffsing... Men en annan gång :) Kul i alla fall att det funkar bra, även om det blir lite stökigt! Men snart är en tiden förbi :)



Skönt för dig att vara ledig ett litet tag nu! Det förtjänar du efter allt jobb jobb jobb! Stora kramar ♥♥♥

Datum: 2010-06-15 kl. 15:43:05
URL: http://isadorawillind.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Tack så mycket :)

Datum: 2010-06-15 kl. 23:39:20
URL: http://allanissarochjag.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: