Jobbat klart..

..för idag!
24 timmar och 15 (viktiga!) minuter, är nu klara!
Och det har gått ganska bra att jobba... ett EP-anfall igår, drar ner betyget på passet! Jag vill helst klara mig utan dom, om jag ska vara helt ärlig! Och VARMT har vi haft det! Lika varmt ute, som inne i hennes lägenhet.. Pust!
Men jag föredrar att svettas, än att frysa iallafall!

När jag kommer hem så väntade det någon på mig och som blev överlycklig, när hon såg mig! Det känns skönt att veta att man är saknad och älskad! (det gör ju Tobbe också ioförsig, men han är och badar, så han saknar nog mig inte sååå mycket!) =))

Jag tror faktiskt att jag ska ta en prommis bort till Fyrishov, jag också och bada!

I morgon ska jag till veterinären med Alice, för att ta nån spruta..
Och i morgon är hon exakt 3 månader och idag har jag haft henne i exakt 1 månad!

Hoppas att ni har haft och har en bra dag!

Kram!

Postat av: Korneliusanastasia

You will be hearing from me soon. Thanks

Datum: 2010-07-13 kl. 07:53:02
URL: http://korneliusanastasia.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: