Tränat bort pizzan..

Skolpizzan är egentligen ingen höjdare (om man jämför med en god pizza, från pizzerian eller en hemmagjord pizza!!) men likt förbaskat så vräker man i sig, bara för att man(=jag), efter tolv är riktigt hungrig!! Pizzorna som vi serverar, kan jag för er som inte har en aning om hur dom ser ut, berätta att det är som Billys Panpizza x8



Fast det är tur att dom flesta eleverna tycker att vi (för en gångs skull) är världens bästa mattanter!!

Efter att ha ätit alldeles för mycket, så är det tur att rutinen att åka till Kraftkällan har börjat att komma tillbaka!!
Riktigt skönt (och är stolt över mig själv, faktiskt!)! Så nu hoppas jag att pizzan är bort tränad!!

Ha en bra torsdag allihopa, i morgon är det redan fredag och sen väntar två dagars ledighet igen!!

Kram!

Postat av: IsaDora

Duktig du är med träningen! :)

Underbart med helg! Tänka sig hur veckorna går fort egentligen...



Kram!

Datum: 2010-01-21 kl. 17:03:14
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: