Nada del II

Näe...inget att skriva om idag heller....

Sån tur ni har då, att när jag väl sätter igång så kommer det ut lite iallafall..
Och för er som trodde att nunnehistorien INTE var sann, så kan jag garantera att den ÄR det! (både att nunnan igår på Ikea handlade en kundvagn full med värmeljus och att jag är rädd för dom!) Kan även berätta att hon(nunnan, alltså!) stod med en mobiltelefon och räknade ut kostnaden på inköpet!! Sådeså!

Jag och Milijana har tagit oss till Kraftkällan idag och där har vi gymmat! För henne var det länge sedan hon kunde gå dit (av naturliga skäl, eftersom hon varit i Serbien!) Själv slet jag där senast i december, men tiden går fort, så det blir faktiskt snart en månad sen sist jag var dit! Men hur det än är, så är jag lika glad att jag TAR mig dit (det är ett fasligt motstånd, kan jag lova!) och varje gång jag är klar så kan jag inte fatta varför det är ett sådant motsånd!


Nu ska jag dejta tvättstugan! See you later alligator!

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: