Regn & smuts

Jag känner mig fortfarande tung i huvudet, men tror inte att jag har feber idag, men blödit näsblod har jag gjort.. Hrmf..

Idag gick jag, Tobbe & Alice till valpkursen (sänkte meddelåldern rejält!) När vi kommit halvvägs in i övningarna så öppnades sig himmelen och det började regna MASSOR!! Vi tränade resten av tiden UNDER ett träd! (vi är i en park!) Alice får ju en massa nya kompisar, en av dom är en Golden (Yrsa) som är 2 månader äldre än Alice..
Så här såg hon ut efter en buskul lek med Yrsa:

Sen blev vi blöta alla tre kan jag lova!! Alice har gått och lagt sig i sin nattsäng, av all trötthet (det brukar hon ALDRIG göra dagtid!) Jag och Tobbe kommer nog att somna snart vi också... Är man ledig, så är man!

Ha en bra måndag allihopa!
Och Grattis till Ulrika & Conny, som sålt sitt hus i Smedjebacken idag!
Jag läääängtar massor tills ni flyttar hit!

Kram!

Postat av: Ulrika

Tack!! Jag längtar också, massor! Ses i morgon =) Kramar <3

Datum: 2010-08-30 kl. 20:55:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: