Inget jobb

Egentligen skulle jag ha varit ledig i nästan 2 veckor... Meeeen har tagit extrapass så jag ska jobba på fredag!! Men fram tills dess är jag ledig, och efter det är jag också ledig tills i början på september!
 
Det ska faktiskt bli riktigt skönt! Jag har (dumt nog) varannan dag nått att göra (valpkurs, bilbesiktining & tandläkare..) men något kan jag ju flytta på, om det är så att jag ska hitta på nått.
Tobias är också ledig, så om nån vill ha främmande, så säg till.. Vi är lite sugna på att ta oss upp mot Dalarna..

Idag ska jag åka till mitt gamla jobb och hälsa på! Det ska bli skoj, att träffa alla igen!

Nähäpp.. nu är kaffet uppdrucket, bloggen uppdaterad, så då är det dags att promenera lite!

Kram!

Postat av: jennie melander

kom till oss :-D <3

Datum: 2010-08-25 kl. 07:15:21
Postat av: Helena

Nä, Madde väntar på Alice, så kom till oss ;-) Eller kom till båda vetja! Miss you!

Datum: 2010-08-25 kl. 13:49:31
URL: http://posansfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: