Alltid samma bekymmer..

Vad man ska ha på sig för kläder på fredag och lördag...jag ska ju först på en begravning.....svarta kläder... sen dagen efter ska jag ju på en konfirmation....INTE svarta kläder... Men VAD för kläder??? Åhhh...alltid samma bekymmer...
Sen börjar det bli kallt också...så jag vill ju ha varma kläder på mig.. HATAR (ett starkt ord, jag vet, men det är verkligen bland det värsta jag vet) att frysa!! I-landsbekymmer...men dom är iallafall mina bekymmer!

Kram!


Postat av: Helena

Ja, ibland är det ett elände att försöka komma på vad man ska ha på sig -hoppas det löser sig!

Är du intresserad av recept kan du kika in på min nya receptkategori om du vill...

Datum: 2009-09-16 kl. 21:33:28
URL: http://aragornsfru.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: