Sista "hela veckan"...

Så är det...nästa vecka är det bara tre arbetsdagar..sen är vi lediga igen! SÅ SKÖNT!!
Som vanligt en massa strul av avbeställningar av mat och påbeställningar av mat.. stressigt värre.. men har ju rutin på det mesta, så det brukar ordna sig! I år är jag inte lika inställd på sommarlovet, eftersom det händer så mycket i sommar, plus att jag ska jobba extra som Personlig assistent! Så ledigheten som jag nu får, ska jag verkligen ta vara på!

Blondin...i solen! För ett år sedan! =)

I kväll läggs mamma in på Ackis igen, för i morgon ska hon opereras! Så håll tummarna att allt ska gå bra!!

Kramisar!

Postat av: Ann-Louise

Hoppas att det ska gå bra med din mamma. Tänker på henne/er! Kram =)

Datum: 2009-05-11 kl. 18:43:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: