Längtar faktiskt hem...

Jaa...måste faktiskt erkänna att jag längtar hem...hem till Svartbäcken...hem till stan!!
Det trodde jag inte, att det skulle kännas så bra att komma till lägenheten igen (nu i mina sinnes fulla bruk!!).

Även fast jag vet att jag kommer att sakna Storvreta, så VET jag att det är rätt beslut att flytta TILL stan! Vi (jag,Johan,IsaDora & Tobbe) gick sakta från city till Svartbäcken, stannade till vid några skyltfönster och det tog BARA 13 MINUTER!!! Kanon!! Nära till allt, för både mig och Tobias! Så nu längtar jag verkligen!
Nu ska jag fundera på hur i hela friden jag ska göra med soffan, om jag ska ta ett lån och köpa en ny..vill verkligen börja om på NYTT!! Är så glad att jag redan bestämt mig för att sälja bokhyllan, för den hade inte passat där!!

Kan även berätta att det INTE fanns någon diskmaskin (sorry Tobbe!) och det fanns en spis(!) stor kyl & frys(!)!

Visst finns det nån sång med Owe Thörnqvist om Svartbäcken...hmmm...måste googla fram det!

Kram alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: