Det är skoj med bröllop...

Så idag gick jag på en till....Deja´vú För det var nämligen Johan & IsaDora som gifte sig!!!!!
För er som tror jag (och dom) är knäppa, så beror det på att Daniel inte var godkänd som vigselförrättare, enligt Svenska Kyrkan, så Johan & IsaDora, var även tvugna att gifta sig borgeligt!!

Johan har gift sig i "flipflopps"...hahaha..klockrent...IsaDora hade sina brudskor på sig!
Vill ni ha bildbevis?

Varsågod:


Tack för att jag fick vara med och vara ert vittne!

Den stackars kvinnan, måste ju trott att dom var knäppa, som kom in i vardagskläder och fnittrade mest hela tiden, undrar om hon fattade att dom redan ÄR gifta..? IsaDora, frågade om dom skulle sitta ner..-Näe, absolut inte, svarade hon förvånat! Hihi!!

Nathalie, var också med, och hon hade skrapat upp hela sin häl på en dörr, så henne skjutsade vi efter vigseln upp till Akuten på Ackis..hon fick sy 4 stygn..Stackaren..
 
Har fått vara med Johan & IsaDora hela dagen..kul och mysigt! TACK!
Vi var och såg en jätterolig film, skrattade igenom hela filmen!! Den kan jag varmt rekomendera till er!

Hur kul, som helst.. och SE den!!

Innan bion var vi till Ikea och kollade, jag köpte två stycken hyllor, som jag tänkte sätta upp i vardagsrummet (måste få hjälp av snickar-Johan, men han har semster nu!) Johan & IsaDora, köpte två jättefina hyllor, som dom satte upp i deras kök! Det blev jättefint!!

Jaa, det var min dag.. en härlig dag!

Kram!

Postat av: MRS. WILLIND

Det har varit så mysigt att hänga med dig svärmor! Får bli sånna här dagar oftare! Eller ja, någon mer dag då man gifter sig borgerligt i vardagskläder blir det vl då inte .. men det andra! :) Love you! Kram

Datum: 2009-07-25 kl. 00:34:03
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: