Godmorgon!

Ännu en ny dag att ta sig igenom...Idag blir det jobb som vanligt, fast utan Carola, som får vara hemma idag och kurera sig!
Ska få min bil tvättad av "Hushållsnärat jänster" på jobbet, ska hinna till Gränby och köpa en CD-skiva till Isabella(Hannah Montana), och sen hämta hem mamma från Ackis och se till att hon får handla och uträtta sina ärenden!
Och skulle helst av allt vilja hinna med att träna på Kraftkällan också, fast det känner jag rent spontant kommer bli alldeles för stressig att hinna med..
Men, nu ska jag ta tag i mig själv, stänga av datorn och borsta mina tänder och ta min bil och köra ut på E4:an och ta mig till jobbet och faktiskt inte servera så populär mat idag...."Rotfuktsgratäng med köttfärs" det tycker vi vuxna om, men inte eleverna...men hade en fiskgryta som alternativ och hur många av er skulle hellre äta den??

Hörs mer sen!
Kramisar

Postat av: Ehlin

Shit va kul de e att läsa!

Tack mor!

Love u! Förresten va gör du om Isabella läser denna blogg nu då?!

Datum: 2009-02-05 kl. 13:57:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: