Framme! <3

Nu är jag i Spanien!!

Flygresan var riktigt bra, fick inte sitta bredvid mina systrar men fick sitta bredvid en äldre herre från Gävle och en ung tjej från Gränna..tror inte vi var tysta en minut under rean...Riktigt trevligt!
Har handlat och nu har vi ätit pizza och försöker komma tillrätta med all packning!

Än så länge så kan jag villigt erkänna att jag saknar ingenting från Sverige, mer än Ehlin, Johan och Tobias!!
Någon gång i livet önskar jag att jag kan åka hit med mina barn och deras repektive...Det skulle vara så kul!

Men nu ska jag fortsätta att njuta av sällkapet av mina systrar och kvällen här på Cabo De Palos!

Kramisar!





Postat av: Anonym

vore super kul om vi alla hade varit me.Nästa gång kanske!! se nu till att njuta!!! Love and miss u!!

Datum: 2009-02-16 kl. 22:15:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: