7 dagar kvar....

Nu blir det nedräkning...som ett barn som ska fylla år, eller inför julafton känner jag mig...om SJU (7) dagar åker vi till Spanien!!
Inte ens när jag skulle åka första gången längtade jag så mycket som jag gör nu, då var jag nog mest nervös inför allt nytt jag skulle få uppleva..

Här står jag och kramar om en palm för första (och enda)gången i hela mitt liv!
Ulrika blev nervös på mig, bara för att jag hoppade till och tjoade varje gång jag såg något nytt, typ när jag såg ett träd, som vi har som krukväxt här hemma!

Men den här gången så längtar jag och ser fram mot så mycket mer.....
Att få se Ulrika dansa salsa...=) hihi...

Åhhh...kan det inte bli måndag den 16:e snart!!

Men först ska jag ta mig igenom den här veckan...och som vanligt kommer det ju att gå snabbt (precis som veckan I Spanien!)

Tar tag i packning,rensning och flyttning när jag kommer hem!!

Kramisar!

Postat av: Ehlin

Åh e inte ett dugg avundsjuk... :P

Datum: 2009-02-09 kl. 10:50:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: