4 dagar kvar......

Lika tjatigt idag med va? =)

Idag åkte jag ner på stan och shoppade lite..har inte så mycket pengar att shoppa för, men ville unna mig nått nytt inför resan..det blev en svart långärmad tröja, en vit t-shirt och en turkos t-shirt. Ska snart börja leta fram sommartofflorna och min fjortistjol som jag köpte förra året..och plocka fram alla linnen!


(Ingen som blir avundsjuk av bilderna va? =) )

Det blev inget Kraftkällan idag, men väl en prommis på stan istället (det räknas nog som bra motion, att gå i affärer!).

Har fortfarande inte hört ett ljud från F-kassan angående bostadsbidraget..tur att jag har haft pengar så jag kunnat betala räkningarna ändå!
När jag flyttat så ska jag nog försöka köpa mig en bättre begagnad cykel, och börja cykla till jobbet istället...billigare och motion på samma gång!
Orkar inte riktigt tänka på alla utgifter inför flytten...är så van att stoppa huvudet i sanden och låtsas som ingenting...men jag kanske får lov att ta ett lån, för att klara av allt! Det är ju inte den bästa lösningen, men om jag ska ha råd med dubbla hyror, ny soffa och alla räkningar så är det nog den enda lösningen.
Men varför oroa sig för det nu?
Först ska jag oroa mig för Ehlins flytt, sen Johans flytt och sen Tobbes artonårsdag, min egen födelsedag och sen kanske jag kan börja oroa mig ordentligt för flytten den 1:a April!!

Men innan allt det så ska jag ÅKA TILL SPANIEN!!

Tack Ehlin för att du kommer åka hit och styra upp hemmet medans jag är borta...det blir nog kanonbra om du går runt med pekpinnen och påpekar allt dom måste fixa innan jag kommer hem!! =)

See you, and lot´s of hugs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: