Snart "klar"!

Nu har jag levt i en enda röra sen februari...så nu har jag plockat & plockat, och nu har jag faktiskt inte så många kartonger kvar!! (Så dom bilderna ni sett i förra inlägget, från i morse, där kartonger syns....BORTA!) Har självklart mycket att pyssla med, tavlor, hyllor och några till kartonger som ska in i skåp (hur trist som helst..in i städskåpet och en massa verktyg, som jag inte ens kan namnen på!)

Tog mig en promenad till stan idag i det fantastiska vår vädret! Unga och gamla sitter vid å-kanten och solar..Hur mysigt som helst! Och NÄRA till stan är det också!

Skönt är det med påsklov också, har nästan glömt bort att jag har det, för det har varit SÅ mycket snurr just nu..men idag kom jag på att jag är faktiskt ledig!
Fattig som bara den, men lycklig över att ha fått möjligheten att göra det här nya i livet, rik på fantastiska barn med respektive och det känns bara bra!

Igår kväll mailade jag till Ikea, och frågade om klädseln till min nakna bäddsoffa..och än så länge har dom inte svarat, men jag hoppas verkligen att det finns en svart eller/och vit klädsel kvar!

Kramisar!

Postat av: Bella

heej katarina ! kul att vara ensam !?

du får komma till oss på lördag om du vill !?

vem är jennifer?

Datum: 2009-04-07 kl. 18:48:52
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: