Ensam

Igår stack Tobbe med Jennifer till hennes syster, så jag har varit helt själv.. Trodde att jag skulle få främmande av systeryster & familj, men dom hann inte komma förbi, innan dom skulle åka till Arlanda, för att sen åka till New York!! (jag är inte ett dugg avundsjuk ;-)!)
Tyst och lugnt har det varit, även om det är ovana ljud från grannar och i trapphuset, så vänjer man sig snabbt! Hör knappt tåget som tuffar förbi! Jag har sovit hela natten, och det är så SKÖNT!

Vårkramar!




Postat av: bella

det är nästan bara du som kommer ! ? <3

men kom i alla fall !<3

du får hjälpa mig för jag fattar ju ingenting om hur man fixar sidan!



jag önskar dig en glad påsk !

Datum: 2009-04-08 kl. 19:52:10
URL: http://isabellapousette.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: