Sjukhuset på 3:an..

Har jag kollat på, inte hela tiden, men kommer jag ihåg att det sänds, så är det ett intressant och kul program att se på, och samtidigt kollat om man känner igen någon! (och det har hänt, flera gånger!) Lite snygga doktorer och ambulansförare, skadar ju inte att kolla på heller!=)

Men nu har jag suttit på Akademiska Sjukhuset varje dag i över en vecka, så att åka hem och kolla på 3:ans version av det hela har blivit alldeles för mycket... Får det liksom 'live' iallafall..Hugaligen vilka människoöden och tragedier man ser! Och vilka fantastiska människor som arbetar där!!

Men kan berätta, att igår, var min mamma faktiskt riktigt pigg och glad! Humorn och humöret börjar komma tillbaka, och det är väl ett gott tecken! Dåliga dagar har vi haft nog av, även om jag fattar att det kommer att komma sånna igen...

Det är väl tur att tiden går fort, även om man sitter på ett sjukhus..

Kram!


Postat av: milijana

Snygga doktorer och ambulansförare :P

Jag är glad för att din mamma mådde bättre igår. Det kommer att bli bra ska du se. Kramar och vi ses om en halv timme.

Millan

Datum: 2008-11-12 kl. 09:24:40
URL: http://milijanatrajkovic.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: