På Ackis idag!

Jag var sååååå nära att ta influensavaccinet idag...men jag har ju faktiskt bestämt mig för att INTE ta den..men när man väl var där och blev erbjuden, så var det riktigt nära faktiskt!..Men jag stod fast vid mitt beslut!

Har varit med min mamma idag, jag har skjutsat henne till sin läkare på Hematologen, så det var där som jag blev erbjuden sprutan!



Kan meddela att min mamma mår riktigt bra, efter den pärs som hon har fått gå igenom, det är riktigt skönt och det ger en hopp om en ljus framtid! Nu har hennes hår börjat att växa ut igen, och just nu ser hon ut som min morfar, faktiskt!!

Kan också meddela att det är riktigt skönt att vara ledig!! Har inte riktigt fattat det än, men jag har faktiskt tre hela dagar till att bara ta det lugnt och njuta av ledigheten! (Även om dagarna är fullbokade, så är det iallafall, inte med jobb!!)

Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: