Ska försöka sammanfatta 2009

..men tror inte att det går, faktiskt! 2008 var ett jobbigt år, 2009 har varit ett otroligt jobbigt år..men samtidigt ett bra år..MASSOR har ju hänt, eller hur?! Har läst igenom lite i min blogg, alla sidor som jag skrivit, och en del saker förtränger man ju, så det är tur att dom finns nedskrivna!

Har hunnit fylla 41 år, blivit mormor och svärmor och framför allt så har jag slitit ut mina rötter från Storvreta och blivit en Uppsalabo! Och för er alla som känner mig så är det STORT! Jag har rest till Spanien och till Norge, jobbat halvt ihjäl mig med dubbla jobb och varit på bröllop, dop, konfirmation och begravning..
Jag ser faktiskt fram emot 2010..ett nytt år av nya möjligheter och nya tider..fortfarande ensam och singel..men man vet ju aldrig vad som väntar en..
Hade någon sagt till mig för ett år sedan allt vad som har hänt i år, hade jag bett dom dra sagan om Rödluvan.. Hade inte trott på ett ord som dom sagt! Men nu sitter jag här, är mormor (en otroligt stolt sådan!) svärmor (stolt sådan också..) Uppsalabo och fortfarande fattig, men rik på kärlek.. Klyschigt, jag vet, men så är det ju!
Ser verkligen fram emot att få fira nyår i Dalarna och tillsammans med min syster och hennes familj! Sen vet jag inte när det bär av hemåt igen, det är ju hockey i Mora, som hade varit skoj att kolla på...?? ;-)
Kram!

Postat av: IsaDora

Ja du... Det har ju verkligen varit förändringar i år!! Håller tummarna för att du ska träffa prince charming 2010!! Kram på dig svärmor! Gott nytt år!! <3

Datum: 2009-12-30 kl. 22:23:17
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: