Date med IsaDora!

Igår så åkte jag och C till Gränby..vi fikade och tittade i affärer (mest jag då..!)
Tog en långpromenad på kvällen, och sen fick jag sluta lite tidigare igår också! Tack Camilla!



Idag har jag bara haft ett jobb, riktigt skönt faktiskt!
Jag kommer verkligen att sakna jobbet med C, när det tar slut nu på söndag, men jag hoppas att jag nån gång får komma tillbaka och jag HOPPAS VERKLIGEN att det leder till något nytt i mitt liv, DET ÄR DAGS NU!!

Idag blev det en date med IsaDora!! Vi har haft en jättemysig dag! Vi åkte först iväg till Örsundsbro, och där kollade vi i härliga och ganska billiga affärer! En av dom har Höganäsporslin. Ittala, Rörstrand och Marimekko till mycket billigare pris än i vanliga affärer! Sen fanns det en annan hur mysig affär som helst med massor med fina saker, allt från ljus, porslin och jättefina ramar, som IsaDora föll för, så hon shoppade loss! (kul!)
Sen åkte vi tillbaka till Uppsala, och kollade i en annan affär, men där var det mest bara tyger, så vi stannade inte länge där.
Jag blev bjuden på favoriträtten sushi, hemma hos Johan & IsaDora, men efter det så fortsatte vi vår date, med att åka till Fullerö och där kan man verkligen gå hur länge som helst! Men affären stängde, så vi vart mer eller mindre tvugna att åka därifrån..=) fast vi var inte riktigt färdiga än, så vi fortsatte att gå på Gränbycentrum!! Tack IsaDora för en underbar eftermiddag!

Idag blir Adina två månader! Tiden går så otroligt snabbt, så man hinner knappt med..Jag snodde den här bilden på Ehlins blogg http://ehlinl.blogg.se där finns det fler underbara bilder på världens finaste!

Mormors♥

Kram!

Postat av: isaDora

Tack själv! Det var verkligen jättekul! Och vilka snygga grejer man kom hem med! ;) KRAM!

Datum: 2009-08-26 kl. 08:29:15
URL: http://isadorawillind.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: