Inte orkat packa ner den än...

Så nu skriver jag en sista blogg (igen!) härifrån Himmelsvägen i Storvreta...förhoppningsvis så har jag internet och datorn inkopplad på Repslagaregatan i Uppsala, kanske inte idag, men om någon dag (hur ska jag överleva..utan datorn?).

Det känns kallt och konstigt (& dammigt!) här nu..gardiner,tavlor och allt smått & gott som har gjort det här till mitt hem är nu nedpackat (eller slängt!)..men jag hoppas att jag kommer att trivas i stan..något helt nytt i livet..som att vända på ett blad i en bok..ny sida och nya möjligheter..Oj, så poetisk jag blev, helt plötsligt!!
Men i all stress och sömnlöshet, som jag lider av, så har jag ändå en känsla av att det här är rätt, flytten, förändringarna och pengabristen..allt kommer att lösa sig!

960624 -flyttade vi hit, ett stort steg i mitt då 28 åriga liv.
090404 -flyttar jag ut, ett stort steg i mitt nu 41 åriga liv.

Kram alla!

Postat av: Helena

Jag tycker också att det är kul att flytta, men får tåla mig till juni när jag och pojkvännen blir sambo. Längtar!

Datum: 2009-04-04 kl. 19:18:18
URL: http://aragornsfru. blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: