Fick mig..

..en otroligt skön vilodag igår!
Kom på mig själv med att knappt gå ut med Alice!
Så lat var jag!
Men idag blir det nya tag och en ganska intensiv jobbvecka (inte såå, farligt, men i jämförelse med en ledig vecka så blir det mycket!)
Att låta latmasken inta ens kropp, var ganska skönt, faktiskt!
Men nu har jag lurat ut den (masken, alltså!) och jag ska ta mig en lång och rask morgonpromenad i stövlar, faktiskt..
Det har regnat här!
Jag önskar er alla en bra måndag och en bra vecka som ligger helt öppen framför oss!
Ta vara på varandra och dom egenskaper, som var och en av oss har..
Även om dom är udda och inte överensstämmer med våra egna!
Alltid kan det ge oss nått!
Och grattis till Finland och VM guldet!
Att Sverige tog silver, kommer vi kunna glädja oss åt om ett tag, inte riktigt än!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: