Summering av år 42

Hmm..
Vart ska jag börja?
Egentligen har det ju, om man jämför med åren innan varit ett ganska lugnt år, men några förändringar (så som det ska vara!) har det varit.
  • Jag har slutat som mattant och börjat jobba som PA.
  • Skaffat mig en hund.
  • Blivit mormor till en "liten" kille (Douglas)♥
  • Varit till den stora metropolen Ullared
  • Firat julafton, utan mina barn
  • Gått från att ha jobbat 75%, sen 88% och nu fått en 97% tjänst
  • Tatuerat mig (tre stycken, till och med!)
Nu kommer jag faktiskt inte på något mer, men trots allt så har det varit ett bra år, och sökandet efter mig själv som Katarina går sakta men säkert framåt..
En tuff uppgift, kan jag meddela att det är..
Jag ser fram emot att få se vad mitt 43:e år har att erbjuda!
Jag återkommer med bilder ifrån dagen, som jag hoppas kommer att bli en kanon bra dag!
Med mycket kärlek och många kramar!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: