Så mår jag

Började min lediga vecka med att må pyton, och var mossig i magen, avslutar samma lediga vecka med att känna mig febrig, förkyld och eländig..
Suck!
Ska jobba i morgon, och jag hoppas verkligen att jag kommer att må bättre då... Jag kan ju inte påstå att jag är känd för att vara sjukskriven så ofta, och jag hoppas att det ryktet fortsätter, att vara så!

 

Idag har jag softat i soffan och tittat på Vasaloppet, alltid lika trevligt att titta på, tycker jag!
Tog mig sen i kragen och tog en långpromenad med Alice i det vackra vårvädret! Skönt med frisk luft, men jobbigt, när man inte mår 100% Vi hamnade i hundhagen i Röbo, så Alice har verkligen fått busat av sig och sprungit som en galning. Hon blir duktigare och duktigare, kommer när jag ropar, och kan stanna kvar hos mig, även fast det springs och busas runt omkring henne!
Fortsatte att kolla på skidor, när vi kom hem, då Skid-VM avslutades i Oslo!
Så har min dag sett ut..
Inte helt hundra, men vad gör det om hundra år..


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: