Mys idag med!

Fast idag med generationen "över", istället för "under"!
För er som inte fattar, så har jag varit tillsammans med min mamma idag!
Hon kom hit först, och sen har vi shoppat som bara den.
Min plan var att inte handla nått alls..
Men jösses..
Vi började på Ica Maxi sen åkte vi till Nehlins, efter det åkte vi till Rusta, käkade på Max och sen avslutade vi shoppingen på hedervärda Ica Kvantum..
Och som sagt jag skulle inte handla nått alls..
Jo, tjena..
Men kryddor för 10:- blodgrape för 3:- vem kan låta bli det?
Plus tusen andra saker som kan vara bra att ha..
Någon som känner igen sig?
Alice har varit med hela dagen!
Och jag vet att jag skryter ofta, men hon är fantastisk!
Så snäll och duktig!
Jag är tacksam att jag har henne i mitt liv!
Hoppas att eran dag varit bra!
Kram!

Postat av: Jennifer

Världens finaste Alice <3

Datum: 2011-03-02 kl. 23:31:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: