Firad i dagarna 2

Som jag har skrivit om i tidigare inlägg, så tycker jag inte att jag är nått att fira, men nu har jag blivit firad i två dagar, OCH KIDNAPPAD dessutom!!
Idag kom Ehlin, Alfonso, Adina och Douglas hit!!
Så mysigt och fantastiskt kul! Alice är fortfarande lite stor och "otäck" enligt Adina, men tillslut så gick det riktigt bra!
Familjen Melander och min mamma kom idag också!! Underbart!
På eftermiddagen kom min vän Camilla hit också..
Jag hade lovat Tobbe att vi skulle ut och äta på eftermiddagen (skulle ju ha börjat misstänka nått, redan då..!) men jag förstod inte hur jag skulle hinna med allt..
Men rätt var det var, så sa Camilla.. -Jag har en överraskning till dig, jag tänker ta med dig nu och alla här inne vet om det..
Snacka om att pulsen gick upp..
Och överraskningen/kidnappningen var ett fantastiskt restaurangbesök tillsammans med ännu flera av mina fina vänner!! Carola och Hjördis!!
Tack allesammans för två fantastiska dagar!
Mitt hjärta är alldeles varmt av allt jag har fått och att få träffa er alla!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: