1202

inlägg har jag skrivit på min blogg nu (den här inräknad!).
Rätt så bra gjort, med tanke på att jag är en ointressant kvinna, alldeles för gammal för att skriva intressanta inlägg och har dessutom inget speciellt att skriva om!
Men kul är det!
Kul, att så många tittar in här och läser också!
Idag blir det ett pass i bubblan, trots ett tungt huvud och en kliande hals.
Men jag mår trots allt bättre, än vad jag gjorde igår, så jag kämpar på!
Jag hoppas på ett bra arbetspass, och att det blir mycket bättre än sist jag jobbade!
Ni får hålla era tummar!
Ha nu en bra dag allihopa, ta vara på dagen och livet vi lever.

Postat av: Magdalena Henriksson (Rönn)

Alltså är DU inte en ointressant person eftersom så många tittar in =) Ha en bra dag!

Datum: 2011-03-07 kl. 11:33:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: