Vad gör jag?

Uppe?
Nu när jag äntligen är ledig, och får sova hur länge jag vill..
Då vaknar jag tidigt och kan inte somna om..
Ja, ja, det har väl med åldern att göra!
Uppe med tuppen, är jag iallafall!
Skönt att få sova hemma, och heeela natten!
Jag kan meddela att dom strejkande katterna nu är hemma båda två..
Det tog sin tid, och så som det är med människor, så slutar dom aldrig att förvåna´en.
Så Phoebe, han kom först och sent igår kväll kom Cilla in hoppandes i lägenheten!
Helt tvärtemot, vad jag hade trott!
Men, som sagt, numera är det mycket som förvånar´en! Eller inte..
Skönt att veta vart dom är!

Nu önskar jag er alla en fin lördag!

Ha en kanonbra dag allihopa och tack alla ni som tittar in här och läser!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: